ארבעת השלבים


1 // במה מדובר?

פיצוח אסטרטגיה, קריאייטיב וקופי: בשלב ראשון, נחקור, נבדוק, מה מטרת הקמפיין. מה עם המתחרים? למי פונים? באיזו שפה? נכתוב את הקופי, הרעיון והקונספט שסביבו יעוצב הקמפיין.

2 // תפריט פיקנטי

תכנון ופריסת קמפיין: נתכנן את מהלך הקמפיין, לו"ז מפורט וטיימינג מושלם. כאן המקום להחליט על כמות המודעות במדיות השונות: טיזרים, מודעות פתיחה, פליירים, חוברות...

3 // מתבשל...

עיצוב הגריד, השפה וחומרי הקמפיין הגענו לחלק הויזואלי... נחליט על פלטת צבעים, נעצב שפה וגריד. נתחיל עם סקיצות ועיצוב שוטף. מתקנים טעמים: סבב תיקונים, שיפורים ופינישים.

ארוז TO GO

קמפיין באויר! שהחיינו! הקמפיין רואה אור! נטפל בכל הפקות הדפוס - תקשורת מלאה עם בתי הדפוס השונים והעברת חומרים סגורים לעיתונות.